do kasy suma: 0,00 zł
    Zwroty i reklamacje

    Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

    Przykład:

    Składanie reklamacji
    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

    1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

    3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Ecie Pecie Katarzyna Izdebska
    ul. Powstańców 39 lok. 83

    Ząbki

    Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

    Zwrot towaru
    Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

    Ecie Pecie Katarzyna Izdebska
    ul. Powstańców 39 lok. 83

    Ząbki

    Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

     


    Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
    Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony